Toyota na Rock for People: Nealko bar jako součást festivalového zážitku 

9. června 2025

Na letošním ročníku festivalu Rock for People 2025 se značka Toyota prezentuje nejen jako hlavní partner, ale také jako propagátor střízlivějšího a uvědomělejšího životního stylu. Jedním z hlavních prvků jejich Toyota zóny je totiž nealkoholický bar s pestrou nabídkou nealko koktejlů, piv a osvěžujících alternativ. 

Nealko bar jako součást zážitku 

Letošní ročník Rock for People se uskuteční 11. až 15. června tradičně v Parku 360 v Hradci Králové. Toyota nabídne návštěvníkům možnost osvěžit se bez alkoholu a stylově. V nabídce budou jak nealkoholická piva a radlery, tak míchané nápoje z nealkoholických destilátů na bázi vodky, rumu nebo ginu z rukou profesionálních barmanů. 

Značka tímto krokem reflektuje stále silnější trend mezi mladými lidmi – klesající zájem o alkohol a rostoucí zájem o zdravý a funkční životní styl. Nealkoholický bar tak už není jen „alternativou“, ale stává se plnohodnotnou součástí zábavy. 

Branding, který dává smysl 

Toyota propojuje svůj marketing s tématy jako udržitelnost, technologie či mobilita bez kompromisů. Nealkoholický bar je jasným krokem k cílové skupině, která hledá značky, co jdou s dobou i hodnotami. 

Zdroj: 
Marketing & Media: Toyota opět partnerem Rock for People – letos s hybridy a nealko barem