Společnost Pernod-Ricard rozšířila své portfolio nealkoholických značek o Beefeater 0,0%
3. června 2024
Společnost Pernod-Ricard rozšířila své portfolio nealkoholických značek o Beefeater 0,0%
Beefeater 0,0%, inspirovaný původním ginem Beefeater London Dry, si zachovává ikonický citronový a jalovcový profil, ale je bez alkoholu. Vyrábí se přidáním esence klasické receptury Beefeater London Dry Gin do základu, použita jsou výhradně přírodní aromata. Beefeater 0,0% má být zpočátku uvedený na španělský trh, kde doplní stávající řadu nápojů Beefeater.
Uvedení Beefeateru 0,0% je dalším důkazem odhodlání skupiny uspokojovat rostoucí potřeby spotřebitelů v oblasti alternativních možností konzumace. Jako průkopníci tohoto segmentu, kteří v roce 1982 uvedli na trh značku Pacific, se společnost Pernod-Ricard snaží stát klíčovým hráčem v oblasti nealkoholických variant alkoholu a přinášet skutečné zážitky z prémiových lihovin ve všech kategoriích, mezi něž patří oceňované značky Ceder’s, Seagram’s 0,0 % nebo dokonce nabídky hotových nápojů, jako je Suze Tonic Zero.
Na podporu této ambice byly uskutečněny významné investice do nové moderní výrobní linky, která byla otevřena na podzim 2023 ve městě Thuir na jihovýchodě Francie. Ta bude sloužit jako komplexní centrum pro výrobu nealkoholických lihovin, výzkum, vývoj a inovace pro Pernod-Ricard po celém světě.