Nápoje bez alkoholu sází na inovativní příchutě

23. května 2024

S přicházejícím létem se blíží sezóna točeného piva a drinků. S rostoucí oblibou nealkoholických variant alkoholických nápojů přichází výrobci s novými způsoby, jak spotřebitele zaujmout. Největší prostor, jak se vymezit vůči konkurenčním značkám, nabízí příchutě. Ty jsou navíc skvělým způsobem, jak nápoje vylepšit a kompenzovat chybějící složku alkoholu. 

Letní osvěžení 

Ochucená piva jsou na našem trhu již stálicí. Po jejich uvedení na tuzemský trh v roce 2011 získávala rychle na oblibě. Ochucené verze nízkoalkoholických piv však postupně vytlačují ty nealkoholické. Spotřebitelé v nich hledají především lehké osvěžení a alkohol je tak pro ně zcela zbytečný. Ačkoliv jsou stále nejoblíbenější citrusové příchutě, v nabídkách pivovarů najdete i další ovocné varianty jako borůvky, liči či višně. 

Koktejly bez alkoholu 

I u destilátů se výrobci zaměřují na nealkoholické verze, které jsou ideální pro míchání drinků. Jejich výroba se od těch alkoholických liší jen ve vynechání kvašení, chuť se ale díky použití bylinek a koření nemění. Nealkoholické drinky tak rozhodně nejsou jen směsí sladkých džusů s ledem, ale plnohodnotným chuťovým zážitkem bez kapky alkoholu.