Brand news
Češi si oblíbili čepované nealko pivo. Novinky Birell Active přinášejí další osvěžující alternativy
Zájem o čepované nealkoholické pivo roste. Spotřebitelé stále častěji hledají osvěžující nápoje, které nejen dobře chutnají, ale zároveň odpovídají jejich aktivnímu životnímu stylu. Na tuto poptávku reaguje i značka Birell, která přichází s novinkami v řadě Birell Active – Zelený čaj & Broskev s kofeinem a Citrus & Zázvor se sníženým obsahem cukru.
Asahi Breweries zdokonaluje proces výroby svého nealkoholického piva
Nealkoholická piva si v segmentu low&no alcohol drží přední pozici a jejich obliba mezi spotřebiteli roste. Jeden z předních hráčů, japonský pivovar Asahi Breweries, má ve svém portfoliu Asahi Super Dry 0.0% z roku 2022 a Peroni Nastro Azzurro 0,0% uvedené v roce 2023. Nyní však přichází s vylepšenou technologií, která zajišťuje ještě lepší možnosti zachování těla, vůně i chuti tradičního piva.
PRAGER’S: Průkopník českého nealko cideru expanduje na zahraniční trhy
Česká značka dříve známá jako F.H. Prager byla prvním výrobcem nealkoholického cideru na českém trhu. Jejich portfolio nealkoholických ciderů zahrnuje varianty jako Nealko Original, Nealko Zázvor a Nealko Černý bez. Nyní společnost plánuje sjednotit svůj brand a expandovat na zahraniční trhy, včetně Španělska, Itálie a Gruzie.
První nealkoholická Volba sládků
Volba sládků představila únorový pivní speciál NEČEKANÝ. Vznikl ve spolupráci se značkou Birell a jde o první nealkoholickou Volbu sládků za 10 let jejího trvání.
Nealkoholická novinka od Lokálu
Restaurace Lokál přichází s unikátní novinkou. Do nabídky před nedávnem zařadila svůj první nealkoholický destilát s názvem Červená.
Nová chmelová soda na německém trhu
Bierothek, dceřiná společnost Haus Cramer, představila nový nealkoholický chmelový nápoj s názvem „Hop Soda“.
Moët Hennessy investuje do nealkoholických sektů
Moët Hennessy oznámil, že uzavřel strategické partnerství s francouzským výrobcem prémiových šumivých vín French Bloom. Divize vína a lihovin společnosti LVMH…
Guinness přichází s nealkoholickou variantou
Guinness, světoznámá ikona irské hospodské kultury, reaguje na rostoucí poptávku po nealkoholických pivních alternativách a přivádí na český trh novinku Guinness 0.0, variantu oblíbeného piva s nulovým obsahem alkoholu.
Tom Holland představil vlastní značku nealkoholického piva BERO
Britský herec Tom Holland, kterého si většina fanoušků vybaví jako Spidermana, přichází na trh s vlastní značkou nealkoholického piva pod názvem BERO.
Kontakt
V případě zájmu o spolupráci pište na redakce@clubzero.cz
Korespondenční a fakturační adresa
Mawiolis s.r.o.
Hradešínská 60A
101 00 Praha 10
IČO 21171033
O nás
Jsme první český online magazín o nealkoholických vínech a dalších zero nápojích, byznysu, novinkách z barové a gastro scény. Zkrátka o životě, který si můžete užívat bez alkoholu. Provozujeme jediný domácí katalog zero nápojů s nezávislým hodnocením uživatelů, který Vám může posloužit jako inspirace při výběru té pravé láhve či správného drinku.
Věříme, že kategorie nealkoholických vín, piv a dalších variant si zaslouží minimálně stejnou pozornost jako jejich alkoholické protějšky. Dávno nejde o pouhé „vynucené“ náhražky pro situace, kdy nemůžeme pít alkohol, ale o plnohodnotné alternativy oslovující stále více spotřebitelů. Rostoucí obliba zero drinků zejména u mladší generace společně s celkově klesající spotřebou alkoholu je toho jasným důkazem.
S ClubZero.cz objevíte svět, ve kterém je nealkoholický drink nejen možností, ale často i první volbou.
© Mawiolis s.r.o. | Publikování, kopírování nebo další šíření obsahu serveru clubzero.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.
Tato stránka využivá pouze funkční cookies. Jiné typy cookies (marketingové, analytické, preferenční) nevyužíváme.
Vytvořil Web do týdne .cz – internetové stránky na klíč
Pravidla odpovědnosti za obsah hodnocení produktů a příspěvků